Reklamacje i zwroty
JAK ZGŁASZAĆ REKLAMACJĘ?
Reklamacja za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.:
- listownie na adres podany poniżej
- wysłanie wiadomości e-mail na adres: reklamacje@dpcraft.pl.
W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. Proponujemy skorzystać z formularza reklamacyjnego załączonego poniżej.
JAK ZGŁASZAĆ REKLAMACJĘ USZKODZONEJ PACZKI ODBIERANEJ W PACZKOMACIE INPOST?
Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu paczki odbieranej w paczkomacie Inpost, możesz zgłosić reklamację. Paczkomaty umożliwiają złożenie takiej reklamacji tylko w momencie odbierania przesyłki dlatego niezwłocznie wybierz odpowiednią opcję w paczkomacie, ponownie umieścić przesyłkę w skrzynce paczkomatu i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Formularz reklamacyjny zostanie do Ciebie wysłany na adres e-mail – w ciągu 14 dni należy go wypełnić i zatwierdzić, gdyż jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Jeśli tego nie zrobisz, paczka zostanie odesłana do nadawcy.
W przypadku niejasności skontaktuj się z infolinią Inpost pod numerem 746 600 000 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
ZASADY ZWROTU PRODUKTU
Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 30 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem na adres:
Dalprint sp. z o.o. sp. k.,
ul. Żabikowska 25,
62-052 Komorniki,
reklamacje@dpcraft.pl.