Reklamacje i zwroty

 

JAK ZGŁASZAĆ REKLAMACJĘ?

Reklamacja za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.:

  • listownie na adres podany poniżej
  • wysłanie wiadomości e-mail na adres: reklamacje@dpcraft.pl.

W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. Proponujemy skorzystać z formularza reklamacyjnego załączonego poniżej.

 

JAK ZGŁASZAĆ REKLAMACJĘ USZKODZONEJ PACZKI ODBIERANEJ W PACZKOMACIE INPOST?

Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu paczki odbieranej w paczkomacie Inpost, możesz zgłosić reklamację. Paczkomaty umożliwiają złożenie takiej reklamacji tylko w momencie odbierania przesyłki dlatego niezwłocznie wybierz odpowiednią opcję w paczkomacie, ponownie umieścić przesyłkę w skrzynce paczkomatu i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Formularz reklamacyjny zostanie do Ciebie wysłany na adres e-mail – w ciągu 14 dni należy go wypełnić i zatwierdzić, gdyż jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Jeśli tego nie zrobisz, paczka zostanie odesłana do nadawcy.

W przypadku niejasności skontaktuj się z infolinią Inpost pod numerem 746 600 000 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).



ZASADY ZWROTU PRODUKTU

Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 30 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem na adres:

Dalprint sp. z o.o. sp. k., 
ul. Żabikowska 25, 
62-052 Komorniki, 
reklamacje@dpcraft.pl.

Zaznacz przycisk “Tak”, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług http://dpcraft.pl/ w tym także zbieranych w plikach cookies oraz w formie zautomatyzowanego profilowania przez nas i naszych zaufanych partnerów, w celach marketingowych w tym w formie zautomatyzowanego profilowania. Skutkiem ww. przetwarzania danych będzie analiza danych osobowych i statystycznych. Dane będą używane w celach marketingowych, w tym w celu profilowania, przez okres korzystania z usług Administratora. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wysyłając wiadomość email na adres: sklep@dalprint.pl. Polityka Prywatności – Pliki Cookies, znajduje się TUTAJ: POLITYKA PLIKÓW COOKIESTAK